Announcement

Collapse
No announcement yet.

IrfanView in Nederlands/Dutch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    IrfanView in Nederlands/Dutch

    Ik heb al de vraag gekregen waar de Nederlandse vertaling van IrfanView 4.20 bleef. Ik heb de vertaling zonet naar Irfan gestuurd en het zal waarschijnlijk morgen op het web beschikbaar zijn. (Misschien zelfs wel later vandaag )
    Ik werk ook nog aan een vertaling van IrfanPaint. Nog even geduld a.u.b. Mijn reguliere werk is als programmeur en deze vertalingen worden door mij in mijn vrije tijd gedaan.

    [For those who have no idea what I'm talking about ]
    I already got a question asking for the Dutch translation of IrfanView 4.20. I have just passed my translation to Irfan and it will probably appear on the web site tomorrow. (Or maybe even later today )
    I'm also working on a IrfanPaint translation. Please be patient. I have a day job as a programmer and this is just something I do in my free time.

    Theo

    #2
    Excellent work, TheOS ! Just got the module aboard.
    And it's now even worse for free time, because not only IPaint has to be done, but also the RIOT plugin..
    0.6180339887
    Rest In Peace, Sam!

    Comment


      #3
      Print Dialoog probleem

      Er is een probleem in de vertaling van de print dialoog. In de Afdrukken combo box met de keuzes welke pagina's er moeten worden afgedrukt staan deze keuzes op alfabetische volgorde.
      In het Engels zijn er de volgende printkeuzes: Even and Odd, Even, en Odd pages only. In het Nederlands: Alleen Even Pagina's, Alleen Oneven Pagina's en Even en Oneven Pagina's.
      Het probleem is de template die Irfan aflevert voor de vertaling. Ik heb dit inmiddels gecorrigeerd en Irfan op de hoogte gesteld. De correctie zit in de vertaling van 5 augustus 2008 (zie ook het zip bestand voor de verbetering).

      Met dank aan de heer Karl-Heinz van Hardeveld voor het vinden van dit probleem.

      [English]
      There is a problem with the translation of the print dialog box. The Print combo box shows: Even and Odd, Even and Odd pages only. Note that this is in alphabetical order. The text is in the wrong order when translated into Dutch.
      The problem is the template as delivered by Irfan. The sort field should be disabled. I have corrected this, but you may want to check your own translation as other languages may be effected as well.
      Attached Files

      Comment

      Working...
      X